FAQ

Časté otázky týkající se pronajímání

Proč bych si měl/a vybrat právě Novorent?

Protože Vám zajistíme ten nejvyšší možný zisk z Vaší nemovitosti, aniž byste se museli zabývat běžnými starostmi spojenými s pronajímáním. K práci přistupujeme inovativně a navíc zúročujeme naše dlouholeté zkušenosti z realitního trhu. Díky našim dalším projektům navíc dokážeme poskytovat služby na míru Vašim potřebám a maximálně se tak přizpůsobit. Vždy držíme slovo a na čem se společně dohodneme, to platí.

Kolik mě bude vaše služba stát?

Podle tarifu, který si zvolíte, bude cena našich služeb vypočtena z čistého nájmu, maximálně však půjde o 15 %. Naším cílem je maximalizovat Váš výnos z nemovitosti a najít spolehlivého podnájemníka v co nejkratším čase.

Kdy a komu byt pronajmete?

Vždy se snažíme vybrat co nejspolehlivějšího zájemce. Podnájemníky si proto prověřujeme v registru dlužníků a v průběhu trvání podnájemní smlouvy s nimi pravidelně komunikujeme. Stav bytu a spokojenost Vás i Vašich sousedů jsou naší prioritou, byt tedy pravidelně kontrolujeme. Nájemné Vám garantujeme i v případě, že zrovna nemovitost není obsazená, naším zájmem však je pronajmout ji co nejdříve.

Co se stane, pokud podnájemník nezaplatí nájemné?

O takové situace se vůbec nemusíte strachovat, vše vyřídíme my. Jakmile s Vámi totiž podepíšeme smlouvu, staneme se Vaším nájemníkem my a my Vám smluvní nájemné garantujeme za všech okolností a včas. Aby se však tato situace stávala co nejméně, vybíráme a prověřujeme podnájemníky obzvlášť pečlivě.

Zaručíte mi, že se s mým bytem nic nestane?

Váš byt ochráníme prostřednictvím pojištění domácnosti a pojištění odpovědnosti. Tato pojištění smluvně vyžadujeme i zajišťujeme. Vy neplatíte nic. Možným škodám se snažíme předcházet pečlivým výběrem podnájemníka. Po ukončení smlouvy byt vždy uvedeme do původního stavu.

Jak probíhá přepis plynu a elektřiny na podnájemníka?

Naším cílem je zbavit Vás veškerých starostí a povinností, které souvisejí s pronájmem vašeho bytu. Převod energií na podnájemníka tedy zajistíme za Vás, a to na základě plné moci a posledního ročního vyúčtování. 

Jak se řeší roční vyúčtování záloh?

Výši záloh, které si specifikujeme ve smlouvě (např. náklady na společný úklid, provoz výtahu, elektřinu společných prostor, odvoz odpadu či centrální topení), Vám budeme pravidelně posílat na účet. Na konci zúčtovacího období vyrovnáme na základě vyúčtování případný nedoplatek, nebo po vzájemném odsouhlasení ponížíme o případný přeplatek nájemné na další měsíc. Začneme-li spolupracovat v průběhu roku, doporučujeme požádat o mimořádné vyúčtování, aby se nám společně lépe evidovaly výchozí stavy.

Dokážete mi pomoci také s daní z pronájmu nemovitostí?

Ano, naše oddělení zákaznického servisu Vám profesionálně připraví veškeré podklady pro pravidelný roční odvod daně, ať jste zaměstnanec či živnostník.

Jaký je rozdíl mezi Novorentem a realitní kanceláří?

Na rozdíl od realitních kanceláří si od Vás byt pronajímáme přímo my. Tím na sebe bereme veškerá rizika spojená s následujícím podnájmem a Vy máte jistotu, že od nás – coby ideálního nájemníka – dostanete vždy zaplaceno. 

menu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram