V Novorentu vám můžeme slíbit, že svůj nájem dostanete vždy ve smluvené výši a včas – a to i tehdy, když váš byt není obsazený, když podnájemník s platbou otálí či v jakékoliv jiné podobné situaci. Jak je to možné? Jak funguje garantovaný nájem v Novorentu? Pojďme si říct víc.
Pokud pronajímáte svůj investiční byt poprvé, možná vám přijde hledání nájemníka jako zajímavé dobrodružství. Pěkně byt „načančáte“, nafotíte, dáte na inzertní servery a čekáte na první telefonáty. Už s prvními prohlídkami vás ale elán opouští. Hledání nájemníka je totiž často těžká dřina. A když pronajímáte byt už poněkolikáté, vůbec se na tuto fázi netěšíte. S Novorentem je to jinak. Vaším nájemníkem se staneme přímo my. Co to znamená?
Novorent se sice stane vaším nájemníkem, ale to neznamená, že by si někdo z našeho týmu sbalil kufr a přestěhoval se k vám. Bereme na sebe ale všechny starosti a rizika spojená s hledáním spolehlivého podnájemníka. Vy si můžete klidně dát nohy na stůl a otevřít příjemnou knížku, na kterou jste léta neměli čas. Práci s hledáním podnájemníků odvedeme za vás.
A není to jen o hledání. S podnájemníky komunikujeme a jednáme i po celou dobu trvání podnájemního vztahu a řešíme i jeho ukončení. Takže ano – vyřídíme kompletně vše od A do Z.
My jednáme s podnájemníky a vy s námi. A podmínky, které jste si s námi smluvili, platí za každých okolností. Odvíjí se přitom od toho, jaký balíček služeb jste si vybrali. V Novorentu máme hned tři – Silver, Gold a Platinum. To, že platíme vždy včas, je za nás absolutní samozřejmost. Pro vás jako majitele bytu je ale důležitá i výše smluvené částky. V Novorentu vám u balíčku Gold a Platinum vyplácíme nájem i v případě, že je byt momentálně neobsazený. U balíčku Gold vyplácíme 70 % výše nájemného, u balíčku Platinum 100 %. To je náš garantovaný nájem.
Pokud jste se doteď trápili s tím, že nájemníci neplatili včas, vymlouvali se, že ještě nedostali výplatu, nebo hůř – neplatili vůbec – je spolupráce s Novorentem řešením, které vám „vytrhne trn z paty“. Kromě toho, že vám můžeme přislíbit garantovaný nájem, na sebe bereme jako správce nájemního bytu veškerou komunikaci s podnájemníkem, každý rok s ním/ní vyjednáváme novou tržní cenu nájmu, vyřizujeme pojištění a řešíme pojistné události, provádíme roční vyúčtování služeb, dodáme podklady k daňovému přiznání z pronájmu nemovitosti a samozřejmě veškeré byty, které spravujeme, pravidelně kontrolujeme a s majiteli sdílíme informace o stavu bytů (včetně fotek).
Chcete vědět více? Chcete, aby vám naši specialisté představili naše služby pěkně do detailu a třeba vám i zpracovali tržní posouzení na váš byt? Neváhejte se na nás obrátit. Volejte +420 213 214 214 a zeptejte se našich specialistů na vše, co vás zajímá.